olig

olig

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Rozdział 4 Nasz pierwszy raz 18 +

Wróciłam właśnie do domu ... zakupiłam cudowną bieliznę , jest taka zmysłowa....tak ... to dzisiaj ja i Leon przeżyjemy swój pierwszy raz , nie moze być inaczej ..... Jestem już na to przygotowana.
Podążam do swojego pokoju , a co jeżeli ktoś mnie zobaczy ? I będą się dopytywać co ja mam  w tej reklamówce , szybkim krokiem umykam na górę do swojego pokoju . Gdy jestem już bezpieczna jeszcze raz wyjmuję mój zakup . Jest idealna....idę ją przymierzyć , gdyż nie robiłam tego w sklepie , nie czuła takiej potrzeby . Na mnie także wygląda przepięknie...przeglądam się w lustrze , gdy nagle słyszę pukanie
-Violu! - mój tata
-Już - mówie po czym zaczynam sie ubierać nakładam byle jaką bluzkę oraz spódniczkę  . co to by było gdyby mnie tak zobaczył ? Chyba by zawału dostał. Gdy jestem ubrana otwieram drzwi on wchodzi i oznajmia mi , że na dole czeka Leon , ja zrywam się i biegnę przywitać się z Leonem . Rzucam mu się na szyję po czym daję delikatnego buziaka , więcej będzie nocą ....
-Hej
-Cześć , gotowa?
-Tak , jasne - mówię po czym biorę swoją torbę i wyruszamy , no mamy taki zamiar ale słyszymy chrząknięcie mojego ojca , wracam się i żegnam się z nim , potem uśmeicham się i mój tata takze tyle , że ja widze iż szczery to uśmiech nie jest ....
Potem wychodzimy , Leon przejmuje moją torbę a ja wtulam sie w niego ....... tak właśnie mijamy całą drogę .

-To co będziemy robić?- pyta Leoś po tym jak dotarliśmy na miejsce
-Hmm...no nie wiem - chociaż tak naprawdę wiem
-Może film ? - proponuje chłopak , ta propozycja mnie nie usatysfakcjonowała ale cóż....nie wypalę przecież " MOZE zrobimy nasz pierwszy raz?"
-Okej.
-Komedia czy horror?
-Raczej komedia
Włącza film , niby oglądam ale wcale mnie to nie interesuje    , ja jestem myślami gdzieś indziej.
W końcu nadszedł koniec tego badziewia.
Nie wytrzymam .... całuję Leona , ten odwzajemnia pocałunek ....
-WoW...co to było ? -pyta po oderwaniu
-Chcesz wiecej ? - pytam ale nie czekam na odpowedź , przystępuję do działania i ponownie złączam nasze suta w namiętnym pocałunku . po chwili nasze pocałunki stają się brutalniejsze , Leon zabiera mnie na górę , prawdopodobnie do sypialni swoich rodziców. Gdy jesteśmy już na miejscu , kłądzie mnie na łóżko i pyta
-Violu jestes gotowa ? -
-Tak..- odpowiadam pewnie
-Na pewno ? - pyta dla pewności
Ja nic nie dopowiadam , tylko zdejmuję bluzkę , spódniczki nie , ten zaszczyt zostawię mojemu chłopakowi . Od razu przystępuje do akcji i zaczynam rozpinać jego koszulę on nie pzostaje mi dłużny i zaczyna zdejmowac dolną część ubrania , jego oczom ukazują się moje koronkowe stringi . Widać , że bardzo tego pragnie...z reszt ą ja także...JA gładzę go po jego klacie....On całuje moją szyję , ja wydaję ciche jeki rozkoszy , jest mi tak dobrze...Jego dłoń przenosi się na majteczki ... zaczyna powoli ja wkładać POD bieliznę....Powoli wkłada palce...ja krzycze z bólu i rozkoszy , potem ściaga ze mnie te stringi , ja kładę się okrakiem a on swoim języczkiem działa w mojej muszelce . Po zakończeniu uśmiecha się cwaniacko , zdejmuje z siebie spodnie oraz bokserki i moim oczom ukazuje się jego skarb ... ŁAŁ jest naprawdę duży ... Po tym wkłada go we mnie , na początku krzyczę z bólu , jak to cholernie boli ale po chwili czuję tą rozkosz....jest wspaniale.....
-OOOO AAAA - KRZYCZĘ cała zgrzana .
Leon na początku wykonuje bardzo wolne ruchy aczkolwiek z czasem przyśpiesza....Jest fantastycznie
Kochamy się przez jakieś półtorej godziny ..... po tym wyczerpani opadamy na łóżko , wtulam się w leona i tak oto zasypiamy całkiem nadzy wtuleni w siebie   .

Hej ! To rozdział , wybaczcie mi nieobecność .... od teraz rozdziały powinny pojawiać się regularnie *,*
Pierwszy raz za nami Leonetty ;dd
Nie jest do końca tak jak chciałam ale też nie jest najgorzej <3 DZIĘKI ZA KOMENTARZE ;]]]
DO NEXTA ; *

4 komentarze:

  1. Całkiem fajny , czekam na więcej . ']

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział i czekam na next ;)
    Jesteś moją ukochaną bloggerką która pisze o Violettcie i żałuję że dopiero teraz odkryłam twojego bloga.
    I zapraszam do mnie---->leonettaaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wszystkie komentarze!! One bardzo motywują ; **