olig

olig

wtorek, 12 sierpnia 2014

Rozdział 1 Ktoś sobie żarty robi ? !

Wracam od Leona , byliśmy na naszej kolejnej randce , po niej udalismy się do niego ... było cudownie , a z resztą gdy spędzam czas z Leonem to zawsze tak jest....
Idę do domu , otwieram drzwi i na wejściu wita mnie zadowolona Olga ,która chyba ma zamiar zacząć wyciągać ode mnie wszystkie info związane z randka , ale ja nie mam siły ani ochoty o tym wszystkim jej opowiadać ....
-Violu o hej ! Jak było?- pyta
-Cudownie ... jak zawsze z Leonem
-Tak...a co robiliscie...
-Ohh Olgita...ty zawsze...
-Nie chcesz powiedzieć swojej ulubionej gosposi?
-No...no dobrze....najpierw poszliśmy do kina , wybraliśmy komedię , następnie w świetnych humorach poszliśmy do kawiarni na jakieś ciastko lub coś tam , a na koniec udalismy się jeszcze do Leona.
-I co tam takiego robiliście ?
-No...no rozmawialiśmy .... a co mieliśmy robić? [ona chyba podejrzewa , że ja i Leon .... no ten....]
-Ahaa....Okej .. no to nic...zostawiam cię w spokoju....To pa!
Mówi po czym znika w kuchni , a ja udaj się na górę , do swojego pokoiku .
Wchodzę i siadam na laptopa , loguję się na Facebooka  , hmm dziwne , mam wiadomość od jakiegoś "Diego " , okej no to przeczytam , otwieram wiadomość a oto co tam pisze 
Jestem Diego , i wiem , że ty nazywasz się Violetta , masz chłopaka - Leona , przyjaciół ale musisz też wiedzieć , że za niedługo to wszystko się skończy .... Pamiętaj...pewnie wydaje ci sie to dziwne ale wiedz , że prawdziwe. 
Pozdrawiam , Diego.
Co?! Przecież to nie ma  w ogóle sensu ... to jakieś bzdury wyssane z palca....ktoś chce zrobić żart , nieudany niestety ...
Odkładam nadal zaszokowana laptopa , i zaczynam pisać w swym pamiętniku , mam go od zawsze...
"To niewiarygodne ... ktoś mi grozi? Dodatkowo .... wcale nie jest anonimowy....to szokujące....aczkolwiek pomijając to , to dzisiejszy dzień był genialny ... Ja i Leon byliśmy na fantastycznej randce....Mam nadzieję , że to tylko głupi żart  "












Hehe no to jedynka za sobą .... teraz oczekiwać do jutra na kolejny rozdział <3
Okej co myślicie? Wiem nie jest idealna...ale cóż...też taka na szybkiego XDXD
No to do jutra do kolejnego!!! Kocham tych co czytają ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wszystkie komentarze!! One bardzo motywują ; **