olig

olig

czwartek, 14 sierpnia 2014

Rozdział 3 A czy ty tego chcesz?

-No....yy...ten....ale...-widać , że nie jest zbyt chętny
-Ojj tato , no proszę!
Nagle schodzi Angie , która mówi:
-Co się stało Violu?
-Angie ja proszę tatę o pozwolenie na nocowanie u Leona ale on nic...-mówię ze smutkiem
-Oj kochanie , noe proszę cie zrób to dla swojej córeczki....-prosi Angie 
-Ymm...no ..... no dobrze! - mówi
-Naprawdę? Jesteś cudowny ! - mówię po czym rzucam mu się na szyję , i już mam zamiar uradowana biec na górę ale Angie głośno chrząka i wracam sie i ją takze tulę.
Jestem taka szczęśliwa !
Biegnę do pokoju i od razu biorę telefon , wybieram numer Leona i dzwonię .
-Tak? - odzywa się głos w telefonie
-Leoś , słuchaj pytałam się taty.....
-Naprawdę i co powiedział?- pyta z entuzjazmem
-No i ...niestety ale się nie zgadza - robie w balona mojego chłopaka 
-Jejku...ale proszę cie ... spróbuj z nim jeszcze trochę porozmawiać....
-Leoś?
-Tak?
-Żartowałam ! - mówie ze smiechem
-Co?!
-No , tak sobie z ciebie zarty robię.....
-Wiesz co ? ! - pyta z wyrzutem
-No ale...kcohanie
-Tearz to kochanie , jasne , obrażam się na ciebie
-Ale , ale jak to ? - pytam niezrozumiale
-Tak to !
-Leoś!
-Tak?
-Czemu się obrażasz? 
-HAHAHA-słyszę śmiech w słuchawce
-Leon ? Co ... ty...?
-Ja też żartowałem ! - mówi nadal sie śmiejąc , a po chwili ja przyłączam się do niego  .
-Dobrze , to jutro wpadne o 16 . - powedział mój chłopak po tym jak się opanowaliśmy
-Okej , to pa skarbie ! - żegnam się i rozłączamy się.
Nie mogę doczekać się jutrzejszego dnia! 

Kolejny dzień ! 

To dzis , dzisiejszego dnia ja i Leon , będziemy spać razem ! A tak! Przecież miałam porozmawiać z Lu o tych sprawach .... ale czy to nie jest powód do wstydu ? Chociaz ona wie , że mi tam nigdy prędko do tych rzeczy nie było , ale pogadam z nią , może ma jakieś rady dla początkujących ?  
Schodzę na dół , jem śniadanie , potem wracam na górę i idę do łazienki tam wykonuję poranną toaletę no i jestem gotowa na spotkanie z Ludmi !

Umówiłyśmy się , że spotkamy się w miejscowej galerii , ja juz tu czekam ... o chwila właśnie dostrzegam Ludmiłę .
-Cześć kochana! - mówi pierwsza 
-Witaj Lu !
-To co było tą ważną sprawą ? - pyta
-Wiesz , moze choc do tej kawiarenki , tam ci wszystko wytłumaczę ...-proponuję , ona się zgadza i idziemy.

-No to mów - rzekła po tym jak doszliśmy
-No bo ja ...dzis nocuję u Leona...i chodzi o to , że wiesz.....mam przeczucie , że tam może dojść do naszego pierwszego razu...
-Co?! - mówi z otwartą buzią
-No [powtarza to co mówiła przed chwilą] ..
-Ale ty u Leona? Wow! -rzekłą nadal zszokowana
-No tak , ale to pomożesz mi?
-A! No  tak ... słuchaj .... chodzi o to , że musisz być pewna , że tego chcesz....nie możesz pokazywać swojej niepewności , wtedy Leon też będzie bardziej wycofany . 
-Mhm...
-No .. ale czy ty tego chcesz? - pyta
-Ja...no ... ten...chyba , chyba tak .- odpowiadam
-A masz już jakąś bieliznę lub cos w tym stylu ?
-Nie...
-Ohh Violu , no to na co czekasz idziemy na zakupy ! - mówi po czym bierze mnie za rękę i idziemy do sklepu z bielizną.


Oto i 3 !!! Dodaję tak wcześnie , bo za moment lecę do kumpeli ;DD
Potem [koło 19 , 20 ] postaram sie dodać 4 a tam , to nocowanko !!! To chcecie 18 + czy nie???
Dzięx za komek !!! mam nadzije , że teraz też sie pojawi ;ppppp
Jeżeli macie jakieś pytania do bohaterów to pytajcie , jest zakładka zapytaj bohatera!!! SERDECZNIE ZAPRASZAM ;33
Okej to tyle <33 Lecę ;]]
PA;**
POZDRAWIAM I PRZEPRASZAM ZA BŁĘDY

4 komentarze:

  1. powinien być 18 + bo pod poprzednnim były 2 komy!
    ten tez jest okej , ale powinien być 18 +

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no były tylko że jeden był moją odpowiedzią XD
      JUż dziś postaram sie dodać rozdział , sory , że tak długo nie było :///

      Usuń
  2. Proszę, zrób 18+. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey masz świetnego bloga i świetny nagłówek. Po prostu piękny. A może jak będziesz miała trochę czasu wpadniesz na mojego bloga. Dopiero go założyłam, będę bardzo wdzięczna.
    http://martusska-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wszystkie komentarze!! One bardzo motywują ; **