olig

olig

środa, 13 sierpnia 2014

Rozdział 2 Mogłabym u niego zanocować ?

Obudziłam się w dość dobrym humorze , ale niestety zaraz po wstaniu z łóżka przypomniała mi się ta wczorajsza jakże dziwna sytuacja.....Ten typ mi groził ...to było coś okropnego
 [...]masz chłopaka - Leona , przyjaciół ale musisz też wiedzieć , że za niedługo to wszystko się skończy ....[...] - to nadal mnie przerażało .... ja niczym nie zawiniłam ... ale STOP ! Na pewno ktoś sobie robi po prostu żarty , to totalna bzdura .
Wstaję z łózka , schodzę na dół i tam widzę moją rodzinę [ czyt. Angie , Germana , Ramlalo  i Olgę ] jedzących śniadanie .Dołączam się do nich i razem z nimi z zaczynam wcinać przepyszne tosty . Dostrzegam , że Angie dziwnie mi się przygląda , może dostrzegła , że czymś się martwię ? Jak na razie nie chcę komu kol wiek o tym mówić , nie chce martwić rodziny . No bo po co ? A co jezeli to okazałoby się po prostu głupim żartem ?
-Violu , wszystko dobrze? - w koncu pyta moja druga mama
-Tak...tak- odpwoadam
-No ale czy na pewno ?
-Tak , Angie wszystko okej . - mówię
-Dobrze...-kończy
Po zjedzeniu pożywnego śniadania , odchodzę od stołu i ide do łazienki , tam szykuję się do szkoły , po półgodzinnym szykowaniu , wychodzę do szkoły  .

15 minut później

Jestem już przed studiem , wchodzę do neigo i od razu do mnie podchodzi Leon .
Witamy się pocałunkiem w policzek .
-Hej skarbie.
-Witaj misiaczku.
-Jak tam ? - pyta
-Ymm....okej-mówie ale trochę mijam sie z prawdą
-Okej , to jak idziemy na zajęcia ? - proponuje
-Jasne!

Po zajęciach

Koniec na dzisiaj szkoły . Mam zamiar już wracać do domu , gdy Leon łapie mnie na korytarzu.
-Moja ksieżniczka pędzi już do domu?
-Nie .. znaczy...no w sumie mam taki zamiar
-Aha...
-A co mój książe chciał od swej kśiężniczki?
-Wiesz ... dziś mamy piątek ... jutro jest Weekend , moi rodzice ulatniaja się , moze miałąbyś ochotę na wpadnięcie do mnie ? 
-Ja bardzo chetnie , tylko ciekawe czy mój tata i Angie sie zgodzą.....
-Na pewno ! To jak przychodzisz?- pyta z nadzijeą
-No ... no dobra....- mówię po czym chłopak mnie całuje
-Dobrze to pa skarbie- mówi po czym odchodzi - a ja uśmeicham się do siebie. Jejku .... on jest wspaniały....tak bardzo go kcoham....mam nadzięję , że mój ojciec się zgodzi....Leon był taki szczęślwiy ...Nie cchę aby przez mojego tatę cierpiał a ja razem z nim....Mam nadzije , że wszystko będzie okej.
Jejku! Teraz , gdy Leon mnie zajął to ja nawet zapomniałam o tym incydencie z tym typem - Diego , ale na szczęście nic sie nie wydarzyło , no na sto procent głupi żart.
Wracam do domu , witam się z rodziną i udaje się do swojego pokoju , tam też  rzucam się na swoje łóżko i myślę jak mogę powiedzieć mojemu tacie otej propozycji , którą złoyzł mi Leon , ja chętnie bym się tam wybrała ale tata.....A co jeżeli będzie coś podejrzewał ? No , że ja i ...Leon , że my .... będziemy uprawiać seks ? Oczywi ście to jest raczej nie możliwe , no bo .... y....yy...Chociaż ... a co jeżeli tam dojdzie do stosunku ? Leon on jest trochę bardziej doświadczony w tych sprawach a ja ? Moze podpytam się o to Lu , no bo w koncu ona i Fede już długą są ze sobą . może doszło między nimi do tego ....

Tak czy siak zapytam się , no bo przecież nie zaszkodzi ? Myślę po czym schdoze na dół w celu napicia się soku , widzę tam mojego tatę , spinam sie ale wiem , że musze się zapytać.
-O tato ! Posłuchaj ... chodzi o to , że jutro Leona rodzice wyjeżdżają ... i czy mogłabym wpaść do niego na noc?
Czekam na jego odpowiedz , jego usta już otwieraja się i mówi :

Hehehe , aby skończyć  w takim momencie trzeba być na maksa złym no i ja jestem ! Nie było ani jednego komentarza  , prosze was to dla mnie ważne ;[[
Mam nadziję , że teraz będzie CHOCIAŻ 1 kom ;p
Rozdział byłby wcześniej ale poszłam do kumpelki i grałyśmy w MONOPLY XDXD ;]
No kej <3 A tak przy okazji , chcecie 18 + jeżel ima być w przyszłym do muszą być 2 komentarze!!!!!
To pa ;*
PS.PRZEPRASZAM ZA WSZELAKIE BŁĘDY , NIE SPRAWDZAŁAM ;///

2 komentarze:

  1. niech german sie zgodzi!!!!!!!!
    ja chce aby leon i violetta byli narzeczonymi!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się za niedługo okaże , czy sie zgodzi ;D
      To trochę później xd

      Usuń

Dzięki za wszystkie komentarze!! One bardzo motywują ; **